logo dementie.nl/forum
platform van Alzheimer Nederland

Mantelzorgers van dementerenden gezocht voor enquête

In dit onderwerp kunnen studenten en anderen die deelnemers zoeken voor een onderzoek hun oproepen plaatsen.

Mantelzorgers van dementerenden gezocht voor enquête

Berichtdoor francesl, 27 September 2017

Hallo allemaal,

Voor een project van de minor ergonomisch ontwerpen, zijn we bezig met het integreren van techniek in kleding ofwel slimme kleding. We willen deze slimme kleding gaan ontwerpen voor de doelgroep beginnende dementeren. Het idee is dat we met behulp van sensoren in de kleding, kunnen signaleren waar de dementerende is.
Bovendien willen we kijken of we met behulp van navigatie de ouderen naar een bepaalde bestemming of terug naar huis kunnen sturen. Op deze manier willen we de beginnende dementerende een stukje zelfstandiger maken. Ons doel is te proberen te voorkomen dat ouderen worden opgenomen in een zorginstelling.

We zijn erg benieuwd of mantelzorgers het een goed product vinden en of er dus wel of geen vraag voor is.
Daarom zou ik willen vragen of er mantelzorgers zijn die een enquête hierover willen invullen.

Enquête site:
https://forms.office.com/Pages/Response ... NRRUdVNy4u

U zal ons hiermee erg helpen!

Bij voorbaat hartelijk dank!

Groet,
Frances
francesl

Geboortejaar:
1996
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Niet (direct) betrokken

Berichtdoor Leo (vrijwilliger), 27 September 2017

Dag Frances,

Het lijkt mij een interessant onderzoek. Ik ben daar wel enthousiast over.
Je hebt aan mij overigens niet veel, gewoon omdat ik het station van de doelgroep al jaren geleden gepasseerd ben.
Maar heel veel succes.
Leo
Leo (vrijwilliger)

Geslacht:
Man