logo dementie.nl/forum
platform van Alzheimer Nederland

Werkende mantelzorgers; onderzoek naar ondersteuning...

In dit onderwerp kunnen studenten en anderen die deelnemers zoeken voor een onderzoek hun oproepen plaatsen.

Werkende mantelzorgers; onderzoek naar ondersteuning...

Berichtdoor SebastianSpruyt, 21 Februari 2020

Beste meneer, mevrouw,

Graag zou ik u willen uitnodigen voor een onderzoek naar de ondersteuning van u, de mantelzorger, door uw werkgever.

Achtergrond
Mijn naam is Sebastian Spruyt en naast mijn werk bij de Nederlandse Zorgautoriteit volg ik nog de studie Zorgmanagement aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hiervoor heb ik Verpleegkunde gestudeerd en ben ik meermaals in aanraking gekomen met mensen met dementie. Het is mijn missie om de zorg voor mensen met dementie beter te maken en daarom heb ik ook gekozen voor het scriptie-onderwerp 'mensen met dementie thuis'.

Onderzoek
Mijn onderzoek (scriptie) richt zich op werkende mantelzorgers van mensen met dementie thuis. Mantelzorgers hebben diverse behoeften aan ondersteuning en er zijn veel vormen van ondersteuning denkbaar. In mijn onderzoek wil ik kijken hoe de werkgever mantelzorgers ondersteunt en of dat aansluit bij de behoeften van u, de mantelzorger.

Hoe kunt u helpen?
Concreet zoek ik, voor 13 maart 2020, 6-8 werkende mantelzorgers bij wie ik een interview zou kunnen afnemen. Ik kan naar u toekomen, we kunnen op een neutrale locatie afspreken of we kunnen het interview telefonisch doen. Uiteraard stel ik er een leuke presentie tegenover.
Bent u een werkende mantelzorger en zou u willen bijdragen aan mijn scriptie, zodat de ondersteuning van u en mensen met dementie wordt verbeterd? Dan hoor ik heel graag van u! U kunt mij bereiken via sspruyt@live.nl of 0681077134.

Alvast heel hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Sebastian Spruyt
SebastianSpruyt

Geboortejaar:
1994
Geslacht:
Man
Raakvlak met dementie:
In het verleden betrokken