Tante Diny

Beschrijf hier je eigen verhaal of plaats je gedicht

Tante Diny

Berichtdoor annemarievanalem » 12 Augustus 2014

Hallo,
Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb dus even de zogezegde kat uit de boom gekeken.
Toch wil ik ook graag mijn verhaal hier kwijt.
Ik ben een nicht en mantelzorger (momenteel mentor en bewindvoerder met nog 2 andere nichtjes) van een zus van mijn moeder, die zelf geen kinderen heeft.
Omdat ik graag mijn camera ter hand neem, heb ik me voorgenomen, ongeveer een half jaar geleden, dat ik mijn tante ga volgen, via beeld en verhaal. Ik doe dit ook, om het voor mezelf wat acceptabeler te maken.
Zo schrijf ik haar verhaal en ik probeer het een beetje luchtig te houden, vanuit mijn standpunt, mijn kijk op haar dementie.
Inmiddels is mijn tante opgenomen en ga ik gewoon door met mijn verhaal.
Mochten er mensen interesse hebben, mijn blog staat op mijn website:
www.annemarievanalem.nl onder de kop Tante Diny.
Het begint bij verhaal 01, waarin ik haar vanuit Frankrijk mee naar Nederland heb genomen en waar het eindigt, we zullen zien.
Ik wil best als daar animo voor is, hier steeds melden dat ik een nieuw blog heb geschreven.
Misschien help ik er iemand mee.
Vriendelijke groeten, Anne-Marie
annemarievanalem

Geboortejaar:
1960
Geslacht:
Vrouw

Berichtdoor Mia (vrijwilliger) » 12 Augustus 2014

Beste Anne-Marie,

Geweldig! Met plezier heb ik over jou Tante Diny gelezen.
Ontroerend mooi met prachtige foto's. Het raakt me! De emotie die er van af spat in haar goede en slechte momenten.

Ik wil graag weten hoe het verder met Tante Diny gaat dus ga ik je berichtgeving volgen

Bedankt en hartelijke groet
Mia
Mia (vrijwilliger)

Geboortejaar:
2015
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Partner heeft dementie

Berichtdoor Rob (Alzheimer Nederland) » 13 Augustus 2014

Dag Anne-Marie,

Erg leuk dat je dit laat weten! Ik heb ook gekeken en ik vind je positieve insteek en de vele foto's een erg mooie manier om je ervaringen op te slaan en te delen. Mooi dat je dit doet.

Ik ben benieuwd hoe anderen hier op reageren!

Groeten Rob
Rob (Alzheimer Nederland)
Site Admin

Geboortejaar:
1981
Geslacht:
Man

Berichtdoor Margaret (Alzheimer Nederland) » 15 Augustus 2014

Beste Anne-Marie,

Wat schrijf jij mooi en liefdevol over je tante Diny. De foto's brengen het verhaal ook prachtig in beeld. Vind jij het goed dat wij op onze Facebookpagina een link naar de blog maken?

Hartelijke groeten,
Margaret
Margaret (Alzheimer Nederland)
Site Admin