Genezing door ziekenzalving en/of gebed

Beschrijf hier je eigen verhaal of plaats je gedicht

Genezing door ziekenzalving en/of gebed

Berichtdoor Lowieke » 07 December 2016

Geachte lezers,

Ik wil een lans breken voor de werking van de ziekenzalving. Ik ben zelf heel erg ziek geweest en na de ziekenzalving heel erg opgeknapt. Ik slik totaal geen medicatie meer, terwijl de artsen dat wel voorspelden. Ook mijn moeder heeft na de ziekenzalving (op het moment dat de artsen zeiden dat het eind nabij was) nog 10 jaar geleefd en kon alles weer inclusief autorijden. Later heeft ze na een tia nogmaals de ziekenzalving gehad en is toen weer opgeknapt. De ziekzalving wordt gegeven in en vanuit diverse christelijke kerken. Kan in de kerk, maar ook thuis. Ik was bij mijn zalving te gast in een pinkstergemeente, maar ben zelf als kind katholiek gedoopt. Maakt allemaal niet uit voor de werking. De ziekenzalving in een beroep op God, Allah, de Allerhoogste, de Bron, the Force, de Energie, het 'Iets' voor bijstand, vertroosting, kracht en vaak ook echte genezing. Een verzoek aan Jezus tot herstel. Een soort turbogebed. Onze moslimbroeders- en zusters kennen Jezus ook als Isa en bidden ook tot Hem voor genezing. Zelf bidden kan ook genezen en verlichting geven, maar de zalving is veel krachtiger.
God wil graag barmhartig voor iedereen die een beroep op Hem wil doen. Zeker ook ongelovige mensen, atheïsten, humanisten, boedhisten, enz.
God is machtig!
Groeten, Sterkte en Beterschap!
Lowieke

Geboortejaar:
1966
Geslacht:
Man
Raakvlak met dementie:
Niet (direct) betrokken

Berichtdoor onderzoeker30 (vrijwilliger) » 08 December 2016

Sorry, ieder zijn geloof. Geweldig dat het u zo geholpen heeft en dat u hersteld bent van uw ziekte.
Alleen is dementie niet te genezen met een gebed. Wel kan het mensen ongetwijfeld helpen om deze zware last te dragen. Daar wens ik iedereen heel veel sterkte mee, vooral nú zo rond de feestdagen.
onderzoeker30 (vrijwilliger)