Blog mantelzorger Simone; Hoe het begon

Reageer hier op nieuws, artikelen en blogs

Blog mantelzorger Simone; Hoe het begon

Berichtdoor Rob (Alzheimer Nederland) » 13 Augustus 2013

Lees de eerste blog van mantelzorger Simone. Zij zorgt voor haar man Gert, die vier jaar geleden na een lange onzekere periode te horen kreeg dat hij 'waarschijnlijk een vorm van Alzheimer' heeft. Sinds die tijd proberen Gert en Simone Alzheimer in te passen in hun leven. Geen gemakkelijke opgave, dat is zeker.

Lees hier de blog: http://www.alzheimer-nederland.nl/actue ... rgers.aspx
Rob (Alzheimer Nederland)
Site Admin

Geboortejaar:
1981
Geslacht:
Man

Berichtdoor Frederique » 17 Augustus 2013

este Simone

Een diagnose Alzheimer is verschrikkelijk, maar jullie hebben een diagnose. Dan kun je verder. Er is geen onduidelijkheid meer.
Bij ons is er nog steeds onduidelijkheid. Dat vreet energie.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en blijf je volgen.

Liefs Frederique
Frederique

Berichtdoor moos » 19 Augustus 2013

Beste Frederique
Onduidelijkheid over de diagnose vreet energie. Dat is helemaal waar. Bijna vier jaar wisten we niet waar we aan toe waren. Het is wel zo, Frederique, dat de diagnose nu dan wel duidelijk is, maar het heeft ons leven - we zijn alweer vier jaar verder - er niet echt gemakkelijker op gemaakt. Ik weet wel dat opschrijven waar je mee zit, je een beetje kan helpen. En dat doe je! Ik blijf je blog lezen.

Simone
moos

Berichtdoor HelenaTh » 17 Oktober 2013

Lieve Simone,

Wat heftig allemaal voor jullie beiden. Zelf heb ik veel Alzheimer in mijn directe omgeving meegemaakt en ook veel gezorgd.

Als je in de buurt zou wonen, kom ik je graag af en toe ontlasten. Zelf woon ik in het noorden van het land.

Ik wens je veel energie toe en wijsheid. Ik blijf je blog volgen.

Veel liefs HelenaTh
HelenaTh