Onderzoek stop gezet.

Deel hier je verhalen en vragen

Onderzoek stop gezet.

Berichtdoor Wilz » 22 Augustus 2018

Ik heb vorig jaar gereageerd op een oproep in de krant. Daar werden proefpersonen gevraagd voor medicijnen tegen Alzheimer. Na diverse onderzoeken werd dus inderdaad beginnende alzheimer vastgesteld.. Dat was wel even schrikken. Maar ook was ik blij er zo snel bij te zijn. Met goede moed aan het onderzoek met de medicijnen begonnen. Dat zou 5 jaar duren. Best intensief met vooral in het begin wekelijks controle. Maar ik voelde me ook bevoorrecht dat ik een steentje kon bijdragen. Natuurlijk voor mezelf, maar ook voor aankomende Alzheimer patiënten. Nu heeft de producent na een jaar de stekker uit het onderzoek getrokken. Daar sta je dan. Met lege handen en de wetenschap dat die sluipmoordenaar in mijn hoofd zijn verwoestende werk verder kan doen. Ik ben verdrietig geweest en boos. Zo wordt er dus met mensen omgegaan tegenwoordig. Alzheimer is een ziekte die vooral oudere mensen treft. Ik heb echt een vieze smaak in mijn mond gekregen . Als je ouder bent mag je schijnbaar niet te veel kosten. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik me nooit opgegeven. Tot nu heb ik nog geen klachten, maar ik weet dat het er zit . Ik probeer het los te laten, maar dat valt niet mee. Gelukkig heb ik een geriater die doet wat hij kan . Maar ook hij kan de tijd niet terug draaien. Er is nu misschien een kleine kans dat ik over enkele maanden aan een ander onderzoek mee kan doen. Ik hoop met mijn verhaal mensen bewust te maken van het feit dat er nog wel wat fout gaat bij de onderzoeken.
Wilz

Geboortejaar:
1953
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Ik heb dementie

Berichtdoor Ren@te » 14 November 2018

Wat erg zeg!

Ik wens jou veel sterkte!
Ren@te

Geboortejaar: