Echtgenoot met Lewy Body & Parkinson

Re: Echtgenoot met Lewy Body & Parkinson

Berichtdoor madeleine » 28 Augustus 2017

Dag, mijn man is nu 3 weken in zijn nieuwe appartement. Klinkt beter als kamer in.... toch?
Als ik niet aan mijn man denk, dan is het heel goed te doen. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Rustig douchen, vriendinnen uitnodigen en praten over onderwerpen waar IK intresse naar heb, zonder mij druk te maken over...ojeee wat doet mijn schatje ermee in zijn koppie.
Toilet zolang ik dat wil, muziek en tv, wat ik leuk vind en de volume knop iets harder. Noem maar op, je kunt het zo gek niet bedenken.
Oja, zo effe op de fiets na de winkel, de stad in zonder op je tel. te kijken hoe laat het. Heerlijk. Maar dan...... je lief "bezoeken" pfffff.
Niet zeuren...scheren(zijn harum weet dat ik kom) neus/oren schoonmaken...haren goed doen. Voeten masseren...water laten drinken
madeleine

Geboortejaar:
1958
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Partner heeft dementie

Berichtdoor madeleine » 28 Augustus 2017

Meegenomen lekkers laten eten. Hij moet wel altijd even wennen. Mijn man heeft/houd zijn hoofd erg scheef, dus niet makkelijk om eten en drinken te geven.
Wandelen, er is een park tegenover. Hij heeft nu een kantelrolstoel. Alles met passieve tillift, dus lopen wordt steeds moeilijker. Medicijnen geven. Alles alles wil ik ervoor inruilen......
Mijn man doet echt zijn best...ik doe echt mijn best.... het personeel doet echt zijn best... ik heb hem lief zooo lief.
We gaan ervoor.
M
madeleine

Geboortejaar:
1958
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Partner heeft dementie