lotgenoten groep/steun van demente ouder?

Berichten voor jongeren die een ouder met dementie op jonge leeftijd hebben

Re: lotgenoten groep/steun van demente ouder?

Berichtdoor Liamara » 20 Augustus 2017

Graag zou ik ook toegevoegd worden aan het forum voor lotgenoten. Zelf ben ik 28 en pap heeft net (3 dagen geleden) de diagnose gevorderde alzheimer gekregen, op 67 jarige leeftijd. Graag zou ik met lotgenoten praten hierover.

Met vriendelijke groet,

Renee
Liamara

Geboortejaar:
1989
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
(Schoon) zoon of dochter

Berichtdoor Rob (Alzheimer Nederland) » 21 Augustus 2017

Dag Llamara,

Ik heb je toegevoegd. Als je ingelogd bent, vind je op de homepage het besloten forum.
Hier ook een link naar je verhaal onder 'stel jezelf voor': viewtopic.php?f=20353&t=3074
Zodat anderen ook je verhaal kunnen lezen.

Veel succes!
Rob
Rob (Alzheimer Nederland)
Site Admin

Geboortejaar:
1981
Geslacht:
Man

Berichtdoor Daantje84 » 08 September 2017

Hoi iedereen,

Ik ben Danielle en ik zit nu 2 dagen op dit forum omdat mijn vader jonge dementie heeft,alleen krijgen we daar volgende week de definitieve uitslagen van,dus het is best wel spannend en wachten is voor mij niet bepaald me sterkste punt helaas dus ik vind het zenuwslopend. Ik ben blij dat dit forum bestaat want ik als enig kind heb wel de behoefte om hierover te kunnen praten met mensen in de zelfde situatie,mijn moeder daarentegen die heeft niet de behoefte om erover te willen praten met andere mensen. Ik heb al aardig wat gelezen op dit forum en op de site en het is niet niks,tis zware kost. Hoe gaan jullie daarmee om vraag ik me af,want ik heb geen idee wat ik moet eigenlijk.

Ik hoop dat jullie mij misschien wat tips kunnen geven en voor jullie heel sterkte.

Groetjes Danielle
Daantje84

Geboortejaar:
1984
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
(Schoon) zoon of dochter