Ervaringen en ideeën van mantelzorgers

In dit onderwerp kunnen studenten en anderen die deelnemers zoeken voor een onderzoek hun oproepen plaatsen.

Ervaringen en ideeën van mantelzorgers

Berichtdoor Sophie » 10 April 2019

Beste heer/mevrouw,

Vanuit Universiteit Twente doe ik onderzoek naar de wensen en ervaringen van mantelzorgers van een thuiswonende dementie patiënt. Het onderzoek bestaat uit twee delen. Ten eerste onderzoek ik de gebruikerservaringen van mantelzorgers met het platform Carenzorgt. Carenzorgt is een groot platform dat door heel Nederland wordt gebruikt door zowel mantelzorgers als professionele zorgverleners. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in hoe u aankijkt tegenover unobtrusive’ (niet-zichtbare of niet-‘opdringerige’) sensortechnologieën bij de thuiswonende met dementie.

Voor dit onderzoek zou ik graag mantelzorgers interviewen die mantelzorger zijn van een thuiswonende dementiepatiënt. Het gebruik van Carenzorgt is geen vereiste. Het interview zal maximaal één uur duren en zal plaats vinden op een locatie naar keuze.

Ik wil u graag uitnodigen om deel te nemen aan dit onderzoek. Met het onderzoek wordt een beter beeld verkregen van de gebruikservaringen van Carenzorgt, waardoor het platform verbeterd kan worden om op deze manier beter aansluiten bij de wensen van mantelzorgers zoals uzelf. Ook door het delen van uw mening en verwachtingen wat betreft ‘unobtrusive’ sensortechnologieën, kunt u bijdragen aan waardevolle informatie en kennis op dit gebied.

Mocht u geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan het onderzoek of iemand kennen die geïnteresseerd is, wil u vragen contact met mij op te nemen op het volgende adres:
a.s.vanoudheusden@student.utwente.nl

Met vriendelijke groet,
Sophie