Afstudeerproject naar ondersteunen Tijdsoriëntatie _ TU/e

In dit onderwerp kunnen studenten en anderen die deelnemers zoeken voor een onderzoek hun oproepen plaatsen.

Afstudeerproject naar ondersteunen Tijdsoriëntatie _ TU/e

Berichtdoor ThCopje » 15 Maart 2017

Hallo allemaal,

Door mijn persoonlijke ervaring met mijn opa met dementie, ben ik geïnteresseerd in het ondersteunen van deze groep met nieuwe producten.

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject voor Industrial Design. Hiervoor ben ik geïnteresseerd in het ondersteunen van de tijdsoriëntatie voor mensen met dementie. Om meer inzicht te krijgen in wanneer agenda's en kalenders nu echt worden gebruikt heb ik een korte vragenlijst gemaakt.

U kunt de vragenlijst voor uzelf invullen, of namens iemand die u kent met dementie. Als u vragen heeft kunt u altijd contact met mij opnemen.

Alvast bedankt!

https://goo.gl/forms/G7if8MIr9uAmLQbm1
de vragenlijst blijft open tot en met juni 2017

Groeten, Thilly

thilly.coppelmans@gmail.com
ThCopje

Geboortejaar:
1994
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Niet (direct) betrokken

Berichtdoor onderzoeker30 (vrijwilliger) » 18 Maart 2017

Dag Thilly,

Complimenten, ik vind dat je grondig te werk gaat. Ik hoop dat je veel reacties krijgt en deze goed kunt gebruiken voor je afstudeerproject. Ik ben zeer benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen.

Vriendelijke groet,
onderzoeker30 (vrijwilliger)

Berichtdoor Evelien84 » 18 Maart 2017

Hallo Tilly en alle anderen die voor dementerenden ontwerpen,
Misschien hebben jullie ook iets aan deze site: http://ontwerpenvoordementie.nl/index.html
Succes!
Evelien84

Geboortejaar:
1984
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
(Schoon)ouder heeft dementie

Berichtdoor ThCopje » 20 Maart 2017

Bedankt @onderzoeker30, Ik heb al een hoop reacties binnen waar ik iets aan heb. Ik zal als het project afgerond is er hier wat over laten weten.

@Evelien84, Bedankt voor de site, ik ga er zeker wat mee doen.
ThCopje

Geboortejaar:
1994
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Niet (direct) betrokken