rapportage wondgenezing

In dit onderwerp kunnen studenten en anderen die deelnemers zoeken voor een onderzoek hun oproepen plaatsen.

rapportage wondgenezing

Berichtdoor mvelde » 24 April 2019

Beste lezer,

ik ben student aan hogeschool Windesheim in Zwolle, ik studeer hbo verpleegkunde en zit in het derde leerjaar.
Ik loop stage op een psychogeriatrische afdeling, een afdeling voor zorgvragers met cognitieve problemen en mijn opdracht is om een verbeteradvies op de afdeling te presenteren.
Ik zou graag willen weten of er verbetering mogelijk is bij het rapporteren op wondgenezing (Decubitus).
Mijn eerste vraag is: vind u het belangrijk dat er duidelijk gerapporteerd wordt over de wondgenezing van de zorgvragers, en waarom?
Mijn tweede vraag is wat de cliëntvertegenwoordigers belangrijk vinden bij het rapporteren op de wondgenezing van de zorgvragers met decubitus (doorligwonden) en welke informatie zij graag zouden zien in de rapportages van de verzorging.
De antwoorden kan ik meenemen in het uitbrengen van een advies op de afdeling om het rapporteren omtrent wondgenezing te verbeteren.

Alvast bedankt en ik zie graag uw reactie tegemoet!
mvelde

Berichtdoor onderzoeker30 (vrijwilliger) » 25 April 2019

Dag Mvelde,