Nieuw product? Waar het beste te promoten?

In dit onderwerp kunnen studenten en anderen die deelnemers zoeken voor een onderzoek hun oproepen plaatsen.

Nieuw product? Waar het beste te promoten?

Berichtdoor Missmario » 28 Oktober 2019

Welkom allemaal,

Ik ben een student die de minor media innovation volgt op het Windesheim. Voor deze minor moesten wij een innovatief idee bedenken met betrekking op jounalistiek.

Een student in mijn groepje heeft een idee bedacht, namelijk: Herinnerik (het is een nieuwswebsite voor mensen met dementie) Met deze website kunnen zij nieuws op een effectievere manier opslaan. Dit is ontstaan omdat de vader van mijn teamgenoot soms meerdere keren op een dag hetzelfde nieuws bekijkt en het niet kan onthouden. Ons idee moet eerst nog verder getest worden dus ik kan er nog niet te veel over vertellen.

Om dit project uiteindelijk goed op de markt te brengen is mijn vraag waar ik dit het beste kan promoten.
Hier heb ik jullie hulp bij nodig.

Waar halen jullie meestal betrouwbare informatie vandaan? Of waar komen jullie te weten over de nieuwste gadgets voor dementerende?
- Het ziekenhuis?
- Dagbestedingen?
- Casemanagers?
- Anders?

Of zou je een product eerder gebruiken als een bekende Nederlander het aanraad? Zoals radio-dj Frank van der Lende?

Wij kunnen jullie hulp hard gebruiken!

Met vriendelijke groetjes,

Studenten van het Windesheim
Missmario

Berichtdoor Margaret » 03 November 2019

Wat mooi dat jullie een product ontwikkelen voor mensen met dementie.

Bij Alzheimer Nederland is er onderzoek gedaan naar wat een website dementievriendelijk maakt. Dat kan heel nuttig zijn voor jullie product. Ik zal even navragen of die informatie online is te vinden.

Ik zoek regelmatig of er nieuwe producten zijn zodat we dat kunnen plaatsen op onze social media kanalen. Dat doe ik door in Google te zoeken op 'zorginnovatie dementie' of 'belevingsgerichte zorg'.