Hoe vind jij het beste gps-systeem?

Voor vragen, tips, advies en ervaringen over het omgaan met dementie

Hoe vind jij het beste gps-systeem?

Berichtdoor YvetteV » 17 Juli 2018

Hallo allemaal,

Al een tijdje beantwoord ik vragen op https://dementie.nl/hulp-en-advies/expe ... -tijdelijk als gps expert.
Op het forum zie ik ook veel reacties voorbij komen over gps-systemen. Ik onderzoek de ervaringen van mensen met dementie en mantelzorgers met het gebruik van dit soort producten. Ik wil graag meedenken en horen wat anderen hiervan vinden.

Voor mijn internationaal onderzoek in samenwerking met Alzheimer Nederland ben ik benieuwd waar een gps-systeem voor jou aan moet voldoen?

Op welke manier kunnen wij mensen met dementie veilig houden en meer vrijheid geven?

Laat ons weten wat jij belangrijk vindt.

Jullie anonieme reacties dragen bij aan meer kennis over de invloed van gps-systemen en de behoeftes van mensen met dementie en mantelzorgers. Kennis die nodig is voor een gerichtere aanpak in de zorg voor mensen met dementie.
Er komen steeds meer gps-systemen voor in de zorg met dementie. Maar er is weinig kennis over de invloed van deze gps-systemen en de behoeftes van mensen met dementie en mantelzorgers. Daarom is Alzheimer Nederland een samenwerking aangegaan met University College London en INDUCT.
YvetteV

Geboortejaar:
1988
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Zorgprofessional / vrijwilliger