Eigen website gemaakt over #FTD, ons gezin....

Alles wat dementie op jonge leeftijd betreft

Eigen website gemaakt over #FTD, ons gezin....

Berichtdoor MargreetM » 24 Oktober 2017

In mei begonnen met mijn eigen website, alles wat ik meegemaakt tot nu toe heb in blogs erop gezet.. nou ja, nog niet alles, moet soms nog wat in het verleden schrijven... en het een en ander opzoeken... wat dagboeken, artikelen e.d. erbij plaatsen. Maar ondertussen is het een aardige website geworden... waar veel informatie op staat, gelinkt ook naar www.dementie.nl en naar de FTD lotgenoten : www.ftdlotgenoten.nl en andere linkjes, filmpjes, artikelen etc, etc...

Ik wilde het op Wereld FTD Awareness Week online zetten 25 sept maar heb het toch maar op 21 september gedaan.
Op Wereld Alzheimer Dag, eigenlijk natuurlijk Wereld DEMENTIE Dag.. voor alle vormen dementie...
Dacht, groter bereik, en er was ook een mooie grote piek!

was ook van plan om het hier al eerder te delen maar ja, het liep even wat anders... druk met werk, kids, familie, vriend en met JW, die er op 5 oktober voor de 2e keer dit jaar er bijna tussenuit piepte door verstikking, na verslikken, wat bij #FTD vaker voorkomt & daarna nog de spanning i.v.m. eventuele longontsteking, blog over geschreven...

https://www.margreetmantel.nl/margreet/ ... -de-vorige

www.margreetmantel.nl

benieuwd wat jullie ervan vinden, op mijn website kan je ook reageren... ;)

groeten Margreet

In AUSTRALIE zijn ze trouwens "om", het heet geen Alzheimer Australie meer maar Dementie Australie...
THE NETHERLANDS SECOND!? dát zou mooi zijn! erkenning voor alle vormen dementie!

Er wordt nu nog zo vaak gezegd ; Alzheimer & dementie, terwijl Alzheimer gewoon een van de vele vormen dementie is....
MargreetM

Geboortejaar:
1968
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Partner heeft dementie

Berichtdoor frans 50 » 25 Oktober 2017

Margreet, wouw wat een werk maar super ! gedaan.
fijn om weer even wat te lezen hoe het met jullie gaat.

Ik had geprobeerd op je web iste te reageren,
Maar het word wel steeds moeilijker, buiten het begrijpen word het verlies van schrijven ook steeds meer zichtbaar.

Ikvind het een mooie aanwinst,in het bijzonder vooral het moeilijke begrijpbare f.T.D vorm.
ik blijfwel mee lezen.
frans 50

Geboortejaar:
1964
Geslacht:
Man
Raakvlak met dementie:
Ik heb dementie

Berichtdoor MargreetM » 27 Oktober 2017

Hallo Frans,

lief dat je reageert, kreeg er geen melding van? maar misschien had ik het toen nog verzuimd aan te vinken, iets later gedaan.

jammer dat het niet lukte op mijn website, is leuk om daar ook reacties te lezen. Misschien nog een keer proberen hahaha. Je bent een kanjer!

Ik heb je natuurlijk gezien op SBS6, mooi was het, aangrijpend ook. En alle verhalen zo met respect gefilmd en 'neergezet', hoop dat jullie heel lang samen op het bankje mogen knuffelen met elkaar... ;)

Het is zo belangrijk dat de verschillende vormen getoond worden aan NEDERLAND.
Dank je wel hiervoor, je hele gezin natuurlijk! de lieve mensen om je heen.

liefs Margreet
MargreetM

Geboortejaar:
1968
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Partner heeft dementie

Berichtdoor Leonie » 07 November 2017

Beste Margreet,

Wat een mooie site, en ik ben onder de indruk van de manier waarop je open, helder, liefdevol en authentiek deelt hoe het jou, je man en kinderen vergaat na de diagnose FTD. Een enorme hulp voor anderen in deze situatie. De foto op de home-page, met het hek tussen jou en je man, is zowel indringend als aandoenlijk.
Ik zag dat je vanavond bij Pauw bent, ik ga zeker kijken. Veel succes!

Vriendelijke groet,
Leonie Wagenaar
Leonie

Geboortejaar:
1964
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Partner heeft dementie