Berichtdoor Leo (vrijwilliger) » 30 Januari 2017
Allen bedankt voor jullie reacties.
Wij, mijn vrouw en ik hebben 20/25 jaar geleden al gekozen en vastgelegd voor evt. euthanasie bij ondraaglijk lijden.
Wij hebben de papieren bij de huisarts neergelegd toen wij ca. 6 jaar geleden terug kwamen in Nederland.
Daar gaf de arts al aan dat e.e.a. in de situatie van mijn vrouw niet meer werkte.
Ik kan niet zeggen dat bij haar sprake is van ondraaglijk lijden, ze zegt bijna dagelijks dat ze zo gelukkig is, maar
ze kan niets meer aangeven.
Toen ik vanochtend bij haar kwam, zat ze te slapen en haar bril was zoek!
Ikzelf, had deze ochtend koorts ondanks van tevoren ingenomen Paracetamol en ben toen weer naar huis gegaan en krijg nu een kuurtje van de arts. Een aantal van de patiënten en personeel hebben longontsteking of een voorhoofdholte-ontsteking .
Ikzelf en haar zusje hebben dezelfde gedachte als jij Josha, alleen het wordt niet bevestigd door mijn vrouw. Die zegt nog dagelijks dat ze zo gelukkig is.
Overigens kreeg ik vanochtend wel te horen dat mijn vrouw een krentenbol had gegeten!
Urinetest is gedaan, negatief, oorontsteking is min of meer geconstateerd allemaal beetje vaag ,keelontsteking ?
Zeg niet dat e.e.a. te weinig aandacht krijgt, want de arts is de afgelopen dagen dagelijks bij haar geweest en heeft ook een gesprek met mij gehad.
En dan de verhuizing dat zou maar zo kunnen, alhoewel de helft van de vaste ploeg is mee verhuisd. Nu kleinschalig.
Mijn vrouw heeft geen dag op haar eigen kamer doorgebracht, zij heeft tot voor kort altijd met een medepatiënte een kamer gedeeld, toen deze stierven heeft ze er niet een van gemist, maar ze had inderdaad in het verleden een ander eigen plekje voor overdag.
alleen is dit de reden? Het zou zo maar kunnen, ik kan het haar niet meer vragen.
De verhuizing is ca. 3 weken geleden geweest.
Dank allen.
Leo