Hallo, mijnnaam is Rina en ik kom hier omdat mijn man in de onderzoekfase van alzheimer/parkinson
zit en ik het prettig vind om hier te lezen en te leren. Ik ben 65 jaar en mijn is 64 en hij is al een paar jaar niet helemaal zichzelf. Het begon met een depressie na een onverwacht ontslag en is toen een tijd behoorlijk ziek geweest. Nadat dat beter ging vielen er toch steeds meer dingen op die niet klopten. Bijna 3 jaar geleden heeft hij alle onderzoeken gehad tot MRI en hersenvocht afname maar een duidelijk beeld kwam er niet. Na een opname van 6 weken van 5 dagen, die uiteindelijk 3 weken van 3 dagen werden is hij zonder diagnose naar huis gestuurd. Ja lichtelijke ADHD. Van lieverlee gaat het soms een tijdje goed, denk ik, totdat ik dan van de omgeving hoor dat hij vreemde dingen zegt en bedenkt die mensen niet leuk vinden. Als ik hem er mee confronteer weet hij de extreme dingen wel en baalt daar ook ontzettend van, maar, zoals hij zegt, heb ik het al gezegd en weet dan gelijk dat het helemaal foute boel is. natuurlijk zijn we in de loop der jaren tig keer bij de huisarts geweest, zijn er verschillende psychologen bezocht maar het heeft niets opgeleverd. Nu hebben onze kinderen 43 en 41 jaar samen met mijn zus bij de huisarts aangedrongen op weer een onderzoek op de geriatrische afdeling van het ZH.
We wachten nu op de uitnodiging.
Ondertussen wil ik hier graag veel lezen en leren.