Conflict mentorschap

Voor al je vragen en ervaringen over vertegenwoordiging, financiële zaken en wilsverklaringen

Re: Conflict mentorschap

Berichtdoor AH » 04 Juli 2018

Dit kan wel, we zijn op dit moment in dezelfde situatie. Kleindochter heeft Bewindvoering aangevraagd en gekregen zonder aan te geven dat er nog kinderen zijn. Wij hebben dus geen uitnodiging gekregen om ter zitting te komen alsook geen accoordverklaring getekend. Griffie heeft dit zonder te controleren overgenomen.
AH

Geboortejaar:
1963
Geslacht:
Vrouw
Raakvlak met dementie:
Overige familie/vriend(in) heeft dementie

Berichtdoor onderzoeker30 (vrijwilliger) » 05 Juli 2018

ik verbaas mij over uw antwoord, want dit is niet de normale procedure: https://www.goedvertegenwoordigd.nl/maa ... ring/#dot4
Normaal moet er een een akkoordverklaring getekend worden door ouders, broers en zussen. Waarom het bij u anders gegaan is, is onduidelijk. Bent u het niet eens met de werkwijze van de bewindvoerder dan kun u een klacht indienen bij de kantonrechter. Er is ook een mogelijkheid dat de kantonrechter 2 bewindvoerders aanstelt.
Het beste is om contact op te nemen met een bureau voor rechtshulp. Of anders uw situatie voor te leggen aan één van onze experts op dementie.nl: https://dementie.nl/hulp-en-advies/expe ... at-notaris
Vriendelijke groet,
onderzoeker30 (vrijwilliger)

Berichtdoor klachtenoverdezorg » 05 Augustus 2018

Hoe staat het er inmiddels bij?
Ik hoor graag over uw verhaal

(NB: aangepast door redactie )

Dank
klachtenoverdezorg

Geslacht:
Vrouw

Berichtdoor onderzoeker30 (vrijwilliger) » 05 Augustus 2018

Beste 'Klachten over de zorg',

Wilt u allereerst contact hierover opnemen met Alzheimer-Nederland, dit is de normale procedure, als mensen informatie willen inwinnen via het forum.
U kunt contact opnemen door een bericht te sturen aan Rob (Alzheimer Nederland) , vermeld bovenaan het forum.
Vriendelijke groet,
onderzoeker30 (vrijwilliger)