Gezocht: Betrouwbare vrijwilliger voor mijn moeder

Hier kun je initiatieven plaatsen die je graag wilt delen met anderen. Ook kun je hier activiteiten plaatsen of afspreken met anderen

Gezocht: Betrouwbare vrijwilliger voor mijn moeder

Berichtdoor FloorKlaus2019 » 10 September 2019

Hallo,
Mijn moeder woont sinds kort in een tehuis, een opren setting ivm haar dementie. Ze heeft het er erg moeilijk mee, ze vindt geen aansluiting omdat sommige bewoners verder in hun dementie zitten. Ik ben op zoek naar een deskundige vrijwilliger kan iemand mij een tip geven waar ik die kan vinden? Ik woon zelf in Breda en mijn moeder in Teteringen. Ik zie graag een reactie ! Alvast bedankt! Hartelijke groet Iris
FloorKlaus2019

Berichtdoor Margaret » 27 Oktober 2019

Hoi FloorKlaus2019,

Ik lees je bericht nu pas. Heb je inmiddels iemand gevonden? Zo niet: ken je Het Momentum al?
https://hetmomentum.nl/

Groeten,
Margaret
Margaret

Geslacht:
Vrouw

Berichtdoor FloorKlaus2019 » 27 Oktober 2019

Hallo Margaret,

Bedankt voor je reactie! Kan ik met hen contact opnemen en zo in contact komen met een vrijwilliger?

Hartelijke groet
Iris
FloorKlaus2019

Berichtdoor Margaret » 03 November 2019

Ik denk het wel. Het is geen organisatie gelinkt aan Alzheimer Nederland. Maar ik ken ze toevallig omdat ze wel eens gedichten insturen voor onze Facebook-pagina. Ik weet niet of ze al landelijk zijn, maar ik zou zeggen: niet geschoten is altijd mis.
Margaret

Geslacht:
Vrouw

Berichtdoor FloorKlaus2019 » 03 November 2019

Hoi Margaret, ik heb inmiddels contact gehad met momentum. Zij heeft contact gehad met het tehuis waar mijn moeder woont. Ik ben benieuwd!
Bedankt voor de tip!

Hartelijke groet,
Iris
FloorKlaus2019